Espoon tiimillä oli takanaan 6 tiukkaa pyöräilypäivää. Jokaisena päivänä pyöräiltiin noin 200 km eli noin 12 tuntia taukoineen. Matka oli tarkasti suunniteltu etukäteen, jotta keskituntinopeus saatiin pidettyä noin 26 km/h. 13 henkilön huoltotiimi huolehti aikataulun pitävyydessä ja muista taustatöistä. Se ei ollut pieni juttu, sillä 44 pyöräilijän porukka kulutti jo pelkästään juomavettä kuumimpana päivänä noin 400 litraa.
Päivien ohjelma ei juurikaan poikennut toisistaan. Aamulla kuudelta ylös, startti seitsemältä, parin tunnin välein syömistauko, etapin päätös illalla seitsemän tietämillä, pyörien huolto, tiimipalaveri, iltapala ja nukkumaan.
“Päivät kieltämättä muistuttivat toisiaan niin paljon, että välillä oli vaikea hahmottaa missä ja milloin matkan vaiheet oli pyöräilty. Fyysisesti olimme tosi kovilla ja ajomatkan vaativuus tuntui joka puolella kehoa – mutta olihan se sen arvoista”, Heikkilä kertoo. Pyöräilymatkaa höystettiin hyvällä huumorilla, joka auttoi jaksamaan. Jo ennen matkaa Heikkilä oli kuullut, että matkareitin varrella oli paljon maissipeltoja. Niinpä hän päätti pitää tiimiläisille päivittäin maissiaiheista visaa, jonka pääpalkintona oli sympaattinen pehmolelu. Tiimiläiset arvostivat visaa, ja yhtenä ajopäivänä Heikkilä saikin päähänsä Dagen Cyklare -kruunun. Kruunu annettiin päivittäin henkilölle, joka piti yllä Rynkebyn mukaista hyvää tiimihenkeä.